Michelle Dockery — TCA Portraits, 2014

Michelle Dockery — TCA Portraits, 2014

(Source: connietough, via oerbayunthighs)

capsicle107:

make me choose:
anonymous asked: Hayley Atwell or Natalie Portman
     ↣ “I’ll always really be a slouchy tomboy. I used to beat up my guy friends when I was young. I was called Hulk Hayley at primary school.”

(via hayleysatwell)

DC: Wonder Woman is too difficult to find a movie audience for-
Marvel: YO YOU LIKE BLACK WIDOW? HERE SHE IS IN THE NEXT CAPTAIN AMERICA MOVIE WITH A TON OF SCREENTIME AND MAJOR ASSKICKING SKILLS
DC: We can't allow the lesbians in Batwoman to get married in the comic, sorry.
Marvel: HEY GUESS WHAT WE'RE GONNA FEATURE A GAY WEDDING ON THE COVER OF AN X-MEN ISSUE
DC: The new direction for storytelling needs to be dark, gritty, mature and cynical.
Marvel: DUDE CHECK IT OUT LOKI GOES SPEED DATING IS THAT NOT THE BEST SHIT EVER
DC: After years of rumors, the Superman/Batman movie is finally coming, but with a new actor and suit for Batman and MAYBE a cameo from Wonder Woman.
Marvel: PHASE 2 MOTHERFUCKERS EVERYONE IS IN EVERYONE'S MOVIE AND THERE AIN'T NO STOPPIN US NOW
DC: We can try to add maybe one or two 'people of color' to our lineup...maybe...
Marvel: NEW MS MARVEL THAT'S MUSLIM AMERICAN, BITCHES.
DC: We feel no problem with Batman's vengeful personality being like wet cardboard.
Marvel: NEW LATINA GHOST RIDER WHO SEEKS VENGEANCE WHILE TAKING HIS AWEET LIL BRO FOR ICE CREAM
DC: We can't mention any superhero titles in our movies, that's ridiculous.
Marvel: FUCK YEAH YOU WANT A RACOON VOICED BY BRADLEY COOPER WITH A GIANT GUN? YOU WANT VIN DIESEL PLAYING A TREE? AMY FUCKING POND PLAYING A SEXY BALD SPACE PIRATE? HERE YOU FUCKERS GO
DC: Our fanbase is mostly white males, I'm sure our focus is-
Marvel: NEW SHE HULK LINE WHERE SHE GOES TO COURT THEN SAVES NEW YORK
DC: Wait-
Marvel: NEW FEMALE THOR
DC: I didn't-
Marvel: NEW BLACK CAPTAIN AMERICA
Marvel: TAKE ALL THIS COOL SHIT MARVEL BE OUTIE
Marvel: PEACE

speightbrigade:

nicolascageforthirteenthdoctor:

samuel-vimes:

misbeliefs:

british boys: hey babe, how are you? you look lovely today

american boys: whaddup shawty you lookin hella fine winna winna chicken dinna hellz yeah lets get naked

you’ve never met a british boy have you

oi m8 i fink ur fine as tits

thaats more like it.

(via mockingkiss)

karrinmurphs:

  • 2008 - The Script
  • 2010 - Science and Faith
  • 2012 - #3
  • 2014 - No Sound Without Silence

(via thescriptrocks)

(Source: my-ownenemy, via misselphabax)

(Source: kkimhyoyeon)

floozys:

my feminist goal is not to convince men that girls are of value, my feminist goal is to achieve a future where the judgement of our value isn’t in the hands of men. 

(Source: floozys, via diddle-myskittle)

positivelyindecent:

stonzie:

Okay, legit fucking crying.

You bet your elderly testicles I did.

(Source: whendogmetdolphin, via geekjolras)

shardsofchocolate:

sherlockocity:

Muggleborn students at Hogwarts (part 1/?)

CAN THERE PLEASE A FILM OR SOMETHING WHICH CENTRES AROUND MUGGLE-BORNS AND FEATURES THE ORIGINAL CAST FOR SMALL CAMEOS OR SOMETHING?

CAN WE JUST PLEEEAASSSEEEEE SEE THIS HAPPEN BECAUSE MUGGLE-BORNS INTRODUCING MUGGLE CULTURE TO PUREBLOODS IS MY FAVOURITE THING

(via andtheraincamefalling)